Jesteśmy członkiem Bydgoskiego Klastra Przemysłowego

We are a member of the Bydgoszcz Industrial Cluster

Wir sind ein Mitglied der Bydgoszcz Industrial Cluster

 

Kursy walut wg NBP
Warning: fopen() [function.fopen]: SSL operation failed with code 1. OpenSSL Error messages: error:1407742E:SSL routines:SSL23_GET_SERVER_HELLO:tlsv1 alert protocol version in /htdocs/rybacki/catalog/view/theme/default/template/common/kursy.php on line 21Warning: fopen() [function.fopen]: Failed to enable crypto in /htdocs/rybacki/catalog/view/theme/default/template/common/kursy.php on line 21Warning: fopen(http://www.nbp.pl/Kursy/KursyA.html) [function.fopen]: failed to open stream: operation failed in /htdocs/rybacki/catalog/view/theme/default/template/common/kursy.php on line 21
Nazwa waluty Kod waluty Kurs średni
Dobierz mikser do auta
Index

 

Na życzenie klienta dorabiamy mixery do różnych urządzeń.

 

 

Nagrody i wyróżnienia

Nagroda  za System Zamówień Internetowych

Polecane punkty montażu

Generacje Instalacji LPG

Instalacje gazowe I generacji.

W skład instalacji wchodzą :
 1 Wlew gazu 
 2 Zbiornik gazu wraz z osprzętem 
 3 Przełącznik benzyna gaz 
 4 Elektrozawór gazu 
 5 Mikser(mieszalnik) 
 6 Reduktor(parownik) 
 

 

Instalacje gazowe II generacji.
Przeznaczone są do montowania w samochodach z katalizatorem i sondom lambda. Ich budowa jest zbliżona do układów generacji I. Dodatkowymi elementami są elektroniczny Układ Sterujący, który na podstawie sygnałów z sondy lambda reguluje skład mieszanki, oraz attuator (regulator przepływu). Attuator jest elementem wykonawczym Układu Sterującego. Zadaniem attuatora jest sterowanie ilością gazu zasysanego przez silnik poprzez mikser. W skład instalacji wchodzą :
 1 Wlew gazu 
 2 Zbiornik gazu wraz z osprzętem 
 3 Przełącznik benzyna gaz 
 4 Elektrozawór gazu 
 5 Mikser(mieszalnik) 
 6 Reduktor(parownik) 
 7 Katalizator z sondą lambda 
 8 Układ sterujący 
 9 Attuator(regulator przepływu) 

 

 
Instalacje gazowe III i IV generacji. 
Instalacje tej klasy przeznaczone są do instalowania w samochodach z wielopunktowym wtryskiem paliwa. W rozwiązaniu tym mieszanka paliwowo-powietrzna powstaje tuż przed zaworem ssącym. W zależności od ilości powietrza napływającego do cylindra w okolice zaworu ssącego podawana jest przez wtryskiwacz benzyny ściśle określona ilość paliwa. Podstawowym wyznacznikiem instalacji gazowych do wtrysku wielopunktowego jest zachowanie zbliżonego do oryginalnego, miejsca powstawania mieszanki gazowo-powietrznej. Ponadto gaz powinien być podawany przez wtryskiwacz o podobnej charakterystyce do wtryskiwacza benzyny. W grupie tych układów mamy kilka rozwiązań: Nadciśnieniowe doprowadzenie gazu z jednomiejscowym centralnym sterowaniem. Brak wtryskiwacza. Gaz jest doprowadzany do każdego cylindra osobna przez rozdzielacz. Wtrysk gazu z jednomiejscowym centralnym sterowaniem Centralne podawanie gazu przez wtryskiwacz. Doprowadzenie mieszanki do każdego cylindra zrealizowane przez rozdzielacz. Wtrysk z oddzielnym wtryskiwaczem gazu na każdy cylinder Osobny wtryskiwacz na każdy cylinder. Wszystkie wtryskiwacze podają tą samą ilość gazu. Sekwencyjne wtryski gazu. Rozwiązanie podobne do poprzedniego z tą różnicą, że ilość gazu jest dobierana indywidualnie dla każdego cylindra. Sekwencja otwierania wtryskiwaczy gazu jest sczytywana z oryginalnej sekwencji wtryskiwaczy benzyny. W skład instalacji wchodzą :
 1 Wlew gazu 
 2 Zbiornik gazu wraz z osprzętem 
 3 Przełącznik benzyna gaz 
 4 Rozdzielacz gazu 
 5 Regulator składu mieszanki 
 6 Reduktor(parownik)wraz z elektrozaworem 
 7 Sonda lambda 
 8 Sterownik 

 

Instalacje gazowe V generacji. 

Instalacje V generacji, to wtrysk gazu w fazie ciekłej (bez zmiany stanu skupienia).Podanie gazu bezpośrednio do cylindra, nad denko tłoka, jak w bezpośrednim wtrysku benzyny, nadal pozostaje zasadniczym problemem. 

Ciekły gaz musi zostać podany bardzo precyzyjnie, dokładnie pod zawór ssący. W przeciwnym razie rozprężające się i niespalone paliwo powodowałoby oblodzenie kolektora.

Polecane